Pro-Zysk na dłużej z GKS-em



Po raz pierwszy logo marki Pro-Zysk pojawiło się na strojach sportowców oraz tyskich obiektach sportowych przed rokiem. Po dwunastu miesiącach owocnej współpracy właściciele marki „Pro-Zysk” podjęli decyzję o kontynuowaniu wsparcia GKS-u Tychy.

pro-zysk-sponsorem-gks-tychy

Na przestrzeni ostatniego roku tyscy sportowcy zapisali się złotymi zgłoskami w historii miasta. Był to wyjątkowy czas zarówno dla piłkarzy, jak i hokeistów i koszykarzy. W lipcu ubiegłego roku tyszanie doczekali się upragnionego stadionu z prawdziwego zdarzenia. Hokeiści osiągnęli historyczny sukces w Pucharze Kontynentalnym oraz sięgnęli po wicemistrzostwo w kraju, piłkarze awansowali na zaplecze Ekstraklasy, a koszykarze otarli się o podium pierwszej ligi.

Przedstawiciele „Pro-Zysk” nie kryją satysfakcji, że mogli dołożyć swoją cegiełkę do sukcesów sportowców wszystkich trzech sekcji GKS-u Tychy.

- Cieszymy się z osiągnięć piłkarzy, hokeistów i koszykarzy, ale to nie one miały decydujący wpływ na naszą decyzję. Jako firma z Tychów chcemy wspierać sport w naszym mieście bez względu na wyniki sportowe. Kibice przez cały sezon byli fenomenalni. Zasługują na emocje sportowe na najwyższym poziomie – powiedziała Karolina Białas, przedstawiciel firmy.

Prezes Spółki Tyski Sport S.A. dodaje - Mamy piękny stadion, jedną z najwyższych frekwencji w Polsce i odnosimy coraz większe sukcesy. To wszystko sprawia, że świat biznesu chce z nami współpracować. Podpisanie umowy z firmą Pro-Zysk pozwala dążyć do kolejnych celów, jakie przed sobą stawiamy. Mamy duże ambicje, ale bez wsparcia takich marek jak Pro-Zysk ich realizacja nie byłaby możliwa  - mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyski Sport S.A.

Logotyp marki „Pro-Zysk”, innowacyjnej platformy finansowej, dającej możliwości pomnażania swoich oszczędności, ponownie pojawi się na strojach sportowych zawodników GKS-u, a także na stadionie, lodowisku i hali sportowej w Tychach.